onsdag 29. desember 2010

Vinterland

Lillejulaften kjørte jeg til Elnesvågen for å ønske familien Hustad god jul. Når jeg passerte Eide var det 20 minusgrader og frostrøyk.... Hadde jeg med kameraet? Nope...

Derfor måtte jeg jo såklart tilbake dit mens det fortsatt var kaldt i været. 1. Juledag var det 17 minusgrader og frostrøylen lå fortsatt som et tykt teppe over bukta. Et fantastisk syn! Det var rett og slett vanskelig å velge ut motiver... Klokka gikk fort og mørket kom sigende. Sola lå bak fjellene og skapte et gyllent lys oppå isen. Legger inn et par bilder her. Resten blir lagt på Mediabasen.



Fortsatt God Jul.

post signature

9 kommentarer:

  1. Dette ble utrolig vakre vinterbilder Linda. Det første ble mitt favorittbilde, nydelige farger og fin komp.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det Hilda... Du skulle vært med ;)

    SvarSlett
  3. Ja det skulle jeg, men huset fullt da er det vanskelig. Men nå kan vi vel ta en tur snart? Hegrene?

    SvarSlett
  4. JA! Nå er det snart på tide :D

    SvarSlett
  5. Flotte stemningsbilder! Bilde nr 3 var min favoritt blandt disse.

    Mvh Leiv Arne

    SvarSlett
  6. Nydelig Linda!
    Godt nyttår til deg og dine!

    monika

    SvarSlett
  7. Tusen takk for hyggelige hilsener! Godt og kreativt nyttår til dere også :D
    - Linda

    SvarSlett
  8. Wonderful pictures. I like Norway.
    Greetings from Switzerland
    Angela

    SvarSlett
  9. Beautiful pictures. Its completely frozen. Greetings from North Spain.

    SvarSlett

Heisann! Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min ;)
Hilsen Linda